لایحه‌ای که هنوز به مجلس نرسیده!  در یک نامه‌ای به نظرم در سال ۹۳ یا ۹۴ یکی از مسئولین عالی‌رتبه به بنده نوشته بود که ما برای اصلاح امور بانکی کشور، مسئله‌ی بانک، اصلاح موارد بانکی -که یکی از مشکلات اقتصادی ما مشکلات بانکی است- لایحه‌ای داریم تنظیم میکنیم که تا چند ماه دیگر این لایحه به مجلس خواهد رفت. به من گزارش دادند که الان چهار سال از آن وقت میگذرد، هنوز این لایحه به مجلس نرفته! اینها تأخیر است، اینها تعلّل است. آن بخشهایی که خوب کار کرده‌اند باید تشویق بشوند، [به] آن بخشهایی که تأخیر داشته‌اند بایستی تذکّر داده بشود، بنده هم تذکّر داده‌ام؛ این حرفها را آن وقتی بنده در مجمع عمومی و در مقابل آحاد وسیع مردم میگویم که بارها به طور خصوصی به خود حضرات تذکّر داده‌ایم.  بیانات در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی، ۱۳۹۸/۰۱/۰۱


برچسب‌ها: تذکر رهبری

تاريخ : پنجشنبه ششم تیر ۱۳۹۸ | 9:48 | نویسنده : سرباز ولایت |

اگر تحریم نبودیم این کارها انجام نمی‌شد  بارها افراد خیرخواه و دلسوز گفته‌اند و بنده هم تأیید میکنم که تحریم در موارد بسیاری به سود کشور است، به سود ملّت ایران است، این را افراد دلسوز و علاقه‌مند و مطّلع بیان میکنند. بله، تحریم یک مشکلاتی را ایجاد میکند؛ تحریم مبادلات بانکی، تحریم نفتی و غیره ممکن است یک مشکلاتی را به وجود بیاورد امّا در نهایت به نفع کشور است.  یکی از مسئولین کشور میگفت که در یک جلسه‌ی خارجی، یک نفر از سیاستمداران خارجی به ما میگفت آقا! شما در دوران تحریم توانستید این همه سلاحهای مدرن تولید کنید؛ خیلی تواناییِ‌ شما بالا است؛ با اینکه تحریم بودید توانستید یک چنین کارهای بزرگی انجام بدهید؛ اگر تحریم نبودید، چه کار میکردید. این آقا میگفت: به او گفتم اگر تحریم نبودیم، این کارها هیچ کدام انجام نمیگرفت؛ درست هم گفته. تحریم موجب میشود که ما به خودمان مراجعه کنیم، دنبال تولید [برای تأمین] نیازها از درون خودمان باشیم، ابتکارات خودمان را شناسایی کنیم، بشناسیم.  بیانات در دیدار کارگران، ۱۳۹۸/۰۲/۰۴


برچسب‌ها: تحریم , نظامی

تاريخ : پنجشنبه ششم تیر ۱۳۹۸ | 9:47 | نویسنده : سرباز ولایت |

سردار احمد وحیدی وزیر اسبق دفاع  در مورد نقش رهبری در پیشرفت های نظامی می گوید: موضوع مهمی که می‌خواهیم بر آن تاکید کنم این است که تمام پیشرفت‌های ما از نظر فنی و تکنولوژیُ مرهون حمایت‌های حضرت آقاست؛ اگر می‌بینید که امروز صنعت دفاعی در نقطه اوج قدرت ایستاده مرهون تدابیر رهبری است که بعضاً به جزئیات فرموده‌اند چه کاری را انجام دهید.در زمانی که در وزارت دفاع بودم ایشان شخصاً در خصوص پروژه‌های هوایی، دریایی، زیردریایی و موشکی شخصاً پیگیری و سوال می‌کردند و اگر امروز صنعت دفاعی کشورمان پیشرفته است، حاصل تدابیر، پیگیری، سوال و تعقیب موضوع توسط ایشان است. زمانی که ما می‌خواستیم اس -۳۰۰ را از روسیه بخریم، روس‌ها در آن دوره این سامانه را به ما نمی‌دادند؛ در اینجا حضرت آقا در یک جمله برای ما نوشتند که «خودتان بسازید» و این شروع شد در وزارت دفاع و من امروز این را اعلام می‌کنم آن چیزی که امروز جمهوری اسلامی از نظر فنی قادر به ساختش است به مراتب توانمندی بیشتری از اس -۳۰۰ دارد.و یا در حوزه هوایی هم انشالله در آینده نزدیک هواپیمای جدید آموزشی جمهوری اسلامی ایران توسط وزارت دفاع به پرواز درخواهد آمد و این خواست مشخص حضرت آقا از ما بود که حتی ایشان پیگیری کردند این طرح به کجا رسید.


برچسب‌ها: اس 300

تاريخ : شنبه بیست و پنجم خرداد ۱۳۹۸ | 11:57 | نویسنده : سرباز ولایت |

عزت الله ضرغامی : فیلم آدم برفی یک فیلم قوی و خوش‌ساخت با قصه جذاب و با پیام بلند و ضدآمریکایی بود. کمتر فیلم سینمایی ضدآمریکایی به قوت آدم برفی داریم. آدم برفی فیلم خوبی بود اما خط‌شکنی‌هایی در حوزه‌های نظارتی داشت که آن هم برای ما مهم بود. رهبری فیلم را دیده بودند و یک توصیه مکتوب و نسبتاً مشروح کردند. روح آن توصیه، مراقبت و مانع نشدن برای اکران این فیلم خوب بود. البته در همان توصیه هم فرمودند شما به وظایف نظارتی خود عمل کنید.  موضوع آدم برفی، تصمیم‌گیری سختی بود. رهبری هم بر رعایت اصول نظارتی تأکید داشتند و هم بر اهمیت پیام‌های مهم و پرنفوذ فیلم. بعدها نظر رهبری را دقیق‌تر فهمیدم که پیام مهم و مؤثر فیلم می‌تواند برخی اشکالات جزئی نظارتی را به محاق ببرد. من همان زمان به تهیه‌کننده که حوزه هنری بود گفتم چون این فیلم خیلی خوب است ما هم توقع‌مان را پایین می‌آوریم و حداقل چند پلان از سکانس‌هایی را که هم طولانی و هم آزاردهنده بود کم کنند؛ به لحاظ پخش ترانه‌های قبل انقلابی و صحنه‌های تعویض لباس‌های اکبر عبدی با جزئیات؛ آن هم در زاویه‌های خاصی که خیلی ضرورتی نداشت و در قوانین نظارتی آن زمان واقعاً مساله بود. وقتی ما با تهیه‌کننده در این زمینه به نتیجه نرسیدیم، این فیلم اکران نشد.

چون آقای زم هیچ‌کدام از اصلاحات را قبول نکرد. می‌گفت بدون حذف یک فریم، فیلم باید اکران شود. امروز که نگاه می‌کنم می‌بینم به‌رغم عدم همکاری حوزه هنری باید به توصیه اصلی رهبری و روح رهنمود ایشان، توجه بیشتری می‌کردم. یعنی من باید طوری عمل می‌کردم که فیلم به دلیل ظرفیت‌‌های خوبی که داشت، اکران می‌شد.  این حرف و اذعان به اشتباه برای امروز هم قابل توجه است؛ درباره سریال حضرت یوسف(ع) بعضی اشکالات نظارتی در آرایش‌ها و... بود. حتی یک بار من از رهبری معظم سوال کردم که بعضی از این موارد مغایر سیاست‌‌های ما است. ایشان یک تعبیر مشابه بیان‌شان درباره «آدم‌برفی» داشتند و فرمودند (قریب به مضمون) آنقدر پیام معنوی این سریال بالاست که کسی توجهی به اشکالات نظارتی نمی‌کند. خب! حالا من این نکته رهبری را به‌خوبی درک می‌کردم.  من همین جا به همه دوستانم در حوزه‌‌های نظارتی که بیشتر از روح پیام، به بحث‌‌های نظارتی توجه می‌کنند و همیشه دنبال ویدئوچک هستند(!) عرض می‌کنم در این عرصه باید به روح پیام توجه کرد.

منبع


برچسب‌ها: آدم برفی

تاريخ : شنبه بیست و پنجم خرداد ۱۳۹۸ | 11:27 | نویسنده : سرباز ولایت |

رهبر عزیز درباره سخت ترین ساعات عمرش مى فرماید:
در آن ساعات بسیار حساسى که ما واقعا باید بگویم سخت ترین ساعت عمرمان را گذراندیم در آن شب عجیب و صبح آن روز، که چه ساعاتى و چه لحظاتى بر ما گذشت ؟ که خدا مى داند.
در آن شب شنبه و صبح (14 خرداد) بر ما چه گذشت ؟
که برادرها از روى مسؤ لیت و احساس وظیفه با فشردگى تمام فکر مى کردند و تلاش مى کردند که چگونه قضایا را جمع و جور کنیم . از بنده به عنوان عضو شوراى رهبرى مکرر اسم مى آوردند که من البته در ذهن خودم آن را رد مى کردم ، اگر چه به نحو یک اجتماع برایم مطرح مى شد که حالا شاید واقعا این مسؤ لیت را به من متوجه کنند به عنوان یک نفر از سه نفر یا پنج نفر عضو شوراى رهبرى و من همان روز به خدا پناه بردم .
همان روز شنبه قبل از تشکیل مجلس خبرگان من به خداى متعال عرض ‍ کردم : با تضرع ، با توجه ، با التماس که پروردگار چون ممکن است به عنوان عضوى از مجموعه به من توجه بشود براى این مسؤ لیت ، من خواهش ‍ مى کنم که اگر این اندکى براى دین من و آخرت من ممکن است زیان داشته باشد، تو که مدبر امور و مقدر امور هستى ترتیب کار را به گونه اى کن که پیش نیاید. و واقعا از ته دل مى خواستم که نشود.
لکن مجلس خبرگان ، یعنى برادرانى آنجا بودند ملاحظه کردند، حضرت آیت الله مشکینى فرمودند: بحثهایى پیش آمد و حرفهایى زده شد تا بالاخره به این انتخاب منتهى شد. من تلاش کردم که نشود، در خود مجلس ‍ من کوشش کردم ، تلاش کردم ، استدلال کردم ، بحث کردم که این کار انجام نگیرد ولى گرفت و این مرحله گذشت . 

(مجموعه 110 داستان از زندگی رهبری) در ادامه این مطلب بخوانید


موضوعات مرتبط: گزارش ، نکته ، الگوی مصرف
برچسب‌ها: انتخاب رهبری , زندگی خامنه ای , فرزندخامنه ای , والدین خامنه ای

ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه نهم خرداد ۱۳۹۸ | 17:12 | نویسنده : سرباز ولایت |
رئیس سازمان انرژی اتمی  گفت : هفته گذشته در حاشیه دیدار با کارگران خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و شرح مختصری از دستاوردهای ماشین‌های پیشرفته سانتریفیوژ دادیم. ایشان ضمن ابراز خوشنودی فرمودند: "شما همچنان با قدرت به مسیر خود ادامه دهید". صنعت هسته‌ای برای معظم له بسیار حائز اهمیت است.
در سال ۸۸ نیز که به اعتبار مسئولیت در سازمان خدمت ایشان شرفیاب شدم فرمودند: "صنعت هسته‌ای مرتبط با نظام است. دولت‌ها با سلایق گوناگون میآیند و می‌روند. نباید این صنعت دستخوش سلایق گوناگون شود و باید راه پایداری را بپیماید. لذا هرگونه تصمیم سرنوشت ساز در خصوص صنعت هسته‌ای باید با هماهنگی‌های لازم انجام پذیرد". 

صالحی سپس اهمیت صنعت هسته‌ای را از منظر مقام معظم رهبری در دو مبحث به اختصار تشریح کرد و گفت: صنعت هسته‌ای از منظر ایشان دو وجه مهم دارد. یکی تأمین انرژی برای نسل‌های آینده است. ایشان با تیزبینی و هوشمندی فرمودند باید از حالا برای نسل‌های آینده زمینه‌های تأمین انرژی پایدار را فراهم کنیم تا آنها با مشکلی روبرو نشوند. لذا ما علاوه بر اقدامات فعلی کنونی همچون ساخت دو واحد جدید نیروگاهی، در گداخت هم که شاید ۳۰ سال دیگر محقق شود بر اساس همین پیش بینی حرکت می‌کنیم. با آموزش و پژوهش زمینه این کار آماده می‌شود تا مهندسین و دانشمندان فرهیخته ما تجربه ۴۰-۳۰ ساله داشته باشند و وقتی دنیا به بهره برداری از گداخت رسید ما نه تنها غافلگیر نشویم بلکه حرفی برای گفتن داشته باشیم. 

وی گفت: از پیشینیان صنعت هسته‌ای کشورمان تشکر می‌کنیم که در زمان مناسب قدم‌های خوب و مؤثری برداشتند و ما ثمره اش را الان می‌بینیم. اگر از قبل به این مهم توجه نمی‌کردیم الان همچون کشور عربستان که برای داشتن عنوان هسته‌ای، حاضر به هرگونه خفت و خواری می‌شود، بودیم. اعلام شد بزودی در عربستان راکتوری راه اندازی می‌شود. پس از بررسی و تحقیق مشخص شد یک راکتور زیر بحرانی ۲۵ کیلوواتی است که یعنی هیچ. در اینجاست که عظمت کار دانشمندان هسته‌ای مشخص می‌شود.  صالحی تاکید کرد: وجه دیگری که حضرت آقا بر آن تاکید دارند، این است که صنعت هسته‌ای و دستاوردهای آن نماد اقتدار و غرور ملی جمهوری اسلامی ایران است. ما اعلام کرده ایم که به دنبال ساخت بمب نیستیم پس چرا آنها نگرانند؟ به دلیل اینکه اقتدار هسته‌ای صیانت آفرین است. می‌دانند ملت ایران و جمهوری اسلامی بطور بالقوه صاحب این قوت و اقتدار هستند. این اقتدار نمادی از جمهوری اسلامی شده است. دستیابی به سوخت ۲۰ درصد در کمترین زمان ممکن و در میان ناباوری داخلی و خارجی اوج این اقتدار بود.
منبع
 


برچسب‌ها: هسته ای , خامنه ای

تاريخ : شنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۸ | 10:6 | نویسنده : سرباز ولایت |
در بیان شرح مبارزات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای علیه رژیم ستمشاهی، کمتر به نقش همسر مکرمه‌ ایشان در آن دوران پرداخته شده است. به نقل از کتاب «شرح اسم» درباره همراهی خانم منصوره خجسته باقرزاده، همسر مکرمه رهبر انقلاب در مبارزات ایشان علیه رژیم پهلوی کتاب "شرح اسم" نوشته است:

انتظارات همسر
زندگی مشترک آقای خامنه‌ای و خانم خجسته شروع شده بود. نخستین خانه این زوج، منزل شوهرخواهر سیدعلی خامنه‌ای بود. دو اتاق از شیخ علی تهرانی اجاره کردند. «چند ماهی منزل خواهرم بودیم… آقا شیخ علی آقا... ماهی ۶۰-۵۰ تومان از ما اجاره می‌گرفت. البته دغدغه‌ای نداشتم، چون او فشاری نمی‌آورد.» فردای روز تبعید امام، جلسه‌ای در خانه آقای قمی برگزار شد، ولی در آن اتفاقی نیفتاد. به همسرش گفته بود که شاید از این نشست برنگردد، اما زندان رفتن‌ها، دربه‌دری‌ها و تعقیب و گریزها، انزوا، سکوت، تبعید و دیگر رخداد‌های بعدی نشان داد که سنگینی سقف این زندگی مشترک روی ستون‌های صبر و پایداری این زن قرار دارد؛ زنی که از خانواده‌ای دارا به همسری طلبه‌ای ندار درآمده، و با حوادث زندگی با گشاده‌رویی برخورد می‌کند، مرد خانواده را در ادامه راهی که بدان ایمان داشت و پای می‌فشرد استوارتر کرد. همسرم «هیچ وقت اظهار نگرانی و گله‌مندی از دست من نکرده، حتی مشوق من در قضایای عدیده‌ای هم بوده [است.]مواقعی… بود که بعضی از افراد و گروه‌های مخفی از اشخاص مهم و سطح بالا منزل ما رفت و آمد می‌کردند. من البته به همسرم نمی‌گفتم که این‌ها کی هستند، اما او از نحوه رفت و آمد... می‌فهمید که این‌ها اشخاصی مهم و حساس هستند. از من سوال نمی‌کرد، مرا نمی‌خواست سوال‌پیچ کند... هیچ‌گونه مخالفتی نداشت، بلکه کمک هم می‌کرد.» خانم خجسته می‌گوید: «دوران مشقت‌بار و امتحان الهی بود و من خودم را برای تمام مشکلات ممکن آماده کرده بودم و هرگز درباره هیچ چیز لب به شکوه نگشودم … فکر می‌کنم بزرگترین نقش من حفظ جوّ آرامش در خانه بود؛ طوری که ایشان بتوانند با خیال راحت به کارشان ادامه دهند. من سعی داشتم تا ایشان را از نگرانی در مورد خود و فرزندانم دور نگه دارم.»

 


جیب های پر از پول!
عواقب مبارزه با دستگاه حاکم یکی از مصائب بود، فقر و نداری گرفتاری بعدی. بی‌پولی دوره اقامت در قم، در مشهد هم ادامه یافت؛ و این‌بار در کنار همسری که با طعم تلخ آن آشنا نبود. سختی‌های بی‌پولی همچنان پابرجا بود.
‌سیدعلی خامنه‌ای پس از بازگشت به مشهد، مباحث فقهی خود را با پدر پی‌گرفت. صبح‌ها راهی منزل قدیمی خود می‌شد و پس از پایان محفل علمی در اتاق باستانی پدر، برای تدریس به مدرسه نواب می‌رفت.
‌اوایل زندگی مشترک بود. صبح که می‌خواست از خانه بیرون آید، همسرش گفته بود که برای ظهر چیزی نداریم؛ فکری کن. و اکنون در کوچه پس‌کوچه‌های منتهی به مدرسه نواب یادش آمد که چه سفارشی به او شده‌است.
‌«دست کردم توی جیبم. جیب‌های بالا که هیچ نداشت... جیب پایین... حدود چهار ریال یا چهار ریال و ده شاهی... بود... بی‌اختیار خنده‌ام گرفت... و گفتم الحمدلله... واقعاً هیچی نداشتم... این طور نبودم که مثلاً از فلان کس بگیرم یا از توی بانک بردارم، نه. نه یک ریال ذخیره، نه یک امکان... در چنین مواقعی خیلی به من فشار می‌آمد.»
‌روزی نبود که دغدغه معاش نداشته باشد. همیشه مقروض بود و اعداد این دیون دائم افزایش می‌یافت. گاه اگر منبری می‌رفت و صاحب مجلس کرامتی نشان می‌داد، صرف پرداخت قرض‌ها می‌شد، و «باز هم پولم تمام می‌شد، باز هم وضع زندگی‌ام همان‌طور بود.


موضوعات مرتبط: خبر ، گزارش ، نکته
برچسب‌ها: همسر خامنه ای , زن رهبری , زندگی خامنه ای , درآمد خامنه ای

تاريخ : یکشنبه بیست و یکم بهمن ۱۳۹۷ | 10:52 | نویسنده : سرباز ولایت |
دو سه روز پس از برگزاری انتخابات، آقای علی عبدالعلی‌زاده که یکی از افراد شناخته شده حامی آقای موسوی بود، به دیدار یکی از مسئولین دفتر رهبر انقلاب می‌رود. وقتی از مسائل پیش آمده خیلی اظهار نگرانی و ناراحتی می‌کند و خواستار تلاش برای حل و فصل مسائل می‌شود، آن عضو دفتر آقا از او می‌پرسد شما به عنوان کسی که استاندار و وزیر بوده‌اید، احتمال می‌دهید تقلب شده باشد؟ او کمی درنگ می‌کند و پاسخ می‌دهد؛ نه. می‌پرسد: پس حرف حسابتان چیست؟ او می‌گوید من همه این حرف‌ها را قبول دارم ولی برایم این مسئله قابل حل نیست که در شبستر، رأی آقای موسوی شده دو هزارتا، رأی آقای احمدی‌نژاد شده سه هزار تا؛ اصلاً باورکردنی است؟ او همچنین می‌گوید برخلاف دوره‌های قبل، آراء در حوزه‌های انتخابیه شمرده نشده و نیز آن فرم‌های شماره چند و چند تکمیل نشده است. عضو دفتر رهبر انقلاب به او می‌گوید: اگر شما در مورد درستی نتایج اعلام شده انتخابات برای شبستر تردید دارید، حاضریم پس از کسب موافقت رهبر انقلاب و هماهنگی با نهادهای مسئول به اتفاق هم برویم همین شبستری که شما می‌گویید، شروع کنیم بازشماری، هر صندوقی که شما گفتید. اگر دیدیم آراء مخدوش بود، می‌رویم سراغ همه صندوقهای شبستر؛ بعد می‌رویم سراغ صندوقهای استان آذربایجان شرقی، اگر دیدیم اشکال دارد، می‌رویم سراغ همه صندوقها در سراسر کشور. اما آیا قول می‌دهید پای نتیجه این بررسی بایستید؟

به هر حال آراء شبستر از ستاد انتخابات کشور دریافت می‌شود. آقای موسوی در شبستر، سی ونه هزار و خرده‌ای رأی آورده بود و آقای احمدی نژاد، سی و هفت هزار و خرده‌ای. اصلاً دو هزار و سه هزار تا نبود؛ اضافه بر آنکه، رأی آقای موسوی هم بیشتر بود. اشکال دوم و سوم او نیز پس از بررسی مشخص شد که خلاف و نادرست بوده است. وقتی رهبر انقلاب از ادعای طرح شده درباره شمارش آراء شبستر مطلع می‌شوند اظهار می‌دارند: اِ ! عجب! آقای موسوی هم در ملاقاتش با من همین حرف را زد؛ همین دو سه هزار را گفت. ایشان تعجب می‌کنند چگونه بر اساس چنین اطلاعات نادرستی، فضای دروغ‌پراکنی راه انداخته شده است.
این عضو دفتر آقا به همان فردی که چنین ادعاهایی را مطرح کرده بود زنگ می‌زند و نتیجه بررسی‌ها را می‌گوید. متأسفانه اخبار واصله به دفتر رهبر انقلاب حکایت از آن می‌کرد که همچنان این قبیل اطلاعات نادرست در جلسات حامیان نامزدهای معترض نقل و براساس آن تحلیل و نتیجه‌گیری می‌شود.

منبع


برچسب‌ها: فتنه 88

تاريخ : شنبه بیست و دوم دی ۱۳۹۷ | 8:38 | نویسنده : سرباز ولایت |
در همان روزهای نخست برافروخته شدن آتش فتنه، یکی از افراد مشهور نامه‌ای به رهبر انقلاب می‌نویسد و ادعاهایی را مطرح می‌کند از سنخ آنچه کم و بیش همان فرد و دوستانش در جامعه منتشر کرده بودند. رهبر انقلاب برای نویسنده پیام می‌دهند و از جمله او را در برابر این پرسش قرار می‌دهند که مگر نمی‌گویید راهپیمایی ۲۵ خرداد راهپیمایی سکوت بود؛ چرا حمله به بسیج و تلاش برای تصرف آن و دستیابی به اسلحه موجود در پایگاه را محکوم نکردید؟ چرا وقتی حمایت مقامات آمریکایی و صهیونیستی را دیدید، از آنها اعلام بیزاری نکردید؟
اگر فقط همین دو پرسش رهبری انقلاب را پاسخ می‌دادند، برادری‌شان را با انقلاب و مردم ثابت کرده بودند. افسوس که چنین نکردند و خود و کشور و ملت را به دردسر انداختند.
منبع



تاريخ : شنبه بیست و دوم دی ۱۳۹۷ | 8:33 | نویسنده : سرباز ولایت |
 آقا برخی از مواقع برای پیاده‌روی به ارتفاعات می‌روند. این خاطره مربوط به اواخر سال ۸۲ است؛ موقعی که جمعی از نمایندگان مجلس ششم رد صلاحیت شده بودند. در آن شرایط، یکی از نمایندگان عضو حزب مشارکت در مجلس ششم، گفته بود که اتحادیه اروپا در قضیه رد صلاحیت‌ها کوتاه نمی‌آید و اگر این افراد رد صلاحیت بشوند، آنها ارتباطاتشان را با ما قطع می‌کنند. آقا از مسئول تیم حفاظتشان می‌پرسند چه خبر؟ او هم این خبر را برای ایشان نقل می‌کند و سپس می‌پرسد آیا آنها چنین می‌کنند؟ آقا می‌گویند خیر؛ اروپایی‌ها دنبال منافع خودشان هستند؛ البته اگر کسانی روی کار باشند که چراغ سبزی به غربی‌ها نشان دهند، غربی‌ها بدشان نمی‌آید آنها روی کار بیایند. شاید یک هفته یا بیشتر از ده روز نگذشته بود که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت ما کاری با مشکلات داخلی ایران نداریم؛ ما هرکس که در ایران قدرت در اختیارش باشد، با او ارتباط برقرار می‌کنیم.  بنابراین همچنان که رهبر انقلاب بارها تأکید کرده‌اند، منطق رفتار دشمن واضح است: کوتاه آمدن در صورت اقتدار، فشار آوردن در صورت ضعف. اگر همه مسئولین به عنوان خدمتگزاران ملت و خواص و نخبگان به عنوان امنای ملت، فقط به همین منطق رفتاری دشمن، باور داشته و به آن در شعار وعمل پایبند باشند، به آسانی می‌توانیم بفهمیم راه کدام است و بیراهه کدام.

منبع:http://www.jamnews.com/detail/News/935802


برچسب‌ها: اتحادیه اروپا , جبهه مشارکت

تاريخ : شنبه بیست و دوم دی ۱۳۹۷ | 8:29 | نویسنده : سرباز ولایت |
در همین تهران، رئیس یکی از کشورهای معروف منطقه -که دیگر نمیخواهم اسم بیاورم؛ یکی از کشورهای بالنّسبه پیشرفته‌ی آسیا که واقعاً پیشرفتهای اقتصادی خیلی خوبی داشت و رشد بالای اقتصادی داشت- حدود دوازده سال، سیزده سال قبل از این، اینجا آمد و با بنده ملاقات کرد؛ آن‌وقتی بود که آن زلزله‌ی اقتصادی بزرگ در کشورهای شرق آسیا به وجود آمده بود؛ این [فرد] رئیس یکی از همان کشورها بود. آمد پهلوی من؛ وارد اتاق که شد، جزو اوّلین کلماتش این بود که گفت «ما در یک شب گدا شدیم». اقتصاد وقتی وابسته‌ی به سرمایه و اراده‌ی یک سرمایه‌دار یهودی و غربی و آمریکایی است، این‌جوری میشود. یک کشورِ سرِپای با نشاطِ اقتصادی و دارای رشد اقتصادی بالا، رئیسش به من میگوید که ما در یک شب گدا شدیم! اتّکاء به خارج این است.

بیانات در دیدار مردم آذربایجان شرقی ۱۳۹۶/۱۱/۲۹


برچسب‌ها: اقتصاد مقاومتی

تاريخ : شنبه هفتم مهر ۱۳۹۷ | 13:58 | نویسنده : سرباز ولایت |
 رسوایی دیگر برای رسانه های بیگانه که میخواهند خانواده حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی را ثروتمند جلوه دهند . منزل عجیب آیت الله خامنه ای پدر مرحوم مقام معظم رهبری با حالیکه پسرشان رئیس جمهور سابق و الان رهبری یک مملکت هستند را با کاخ های متعدد پهلوی مقایسه کنید.

فیلم


برچسب‌ها: فیلم , منزل رهبری

تاريخ : شنبه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۷ | 10:31 | نویسنده : سرباز ولایت |

ماجرایی که به اعتقاد رهبر انقلاب آن‌را باید در تاریخ ثبت کرد. کتاب «یادت باشد» روایت زندگی شهید حمید سیاهکالی‌مرادی، از زبان همسر این شهید گران‌قدر است. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مرور بیانات رهبر انقلاب درباره داستان درخشان زندگی این دو جوان می‌پردازد.

یک کتابی تازه خوانده‌ام که خیلی برای من جالب بود. دختر و پسر جوان -زن و شوهر- متولّدین دهه‌ی ۷۰، می‌نشینند برای اینکه در جشن عروسی‌شان گناه انجام نگیرد، نذر می‌کنند سه روز روزه بگیرند! به ‌نظر من این را باید ثبت کرد در تاریخ که یک دختر و پسر جوانی برای اینکه در جشن عروسی‌شان ناخواسته خلاف شرع و گناهی انجام نگیرد، به‌ خدای متعال متوسّل می‌شوند، سه روز روزه می‌گیرند. پسر عازم دفاع از حریم حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) می‌شود؛ گریه‌ی ناخواسته‌ی این دختر، دل او را می‌لرزاند؛ به این دختر -به خانمش- می‌گوید که گریه‌ی تو دل من را لرزاند، امّا ایمان من را نمی‌لرزانَد! و آن خانم می‌گوید که من مانع رفتن تو نمی‌شوم، من نمی‌خواهم از آن زنهایی باشم که در روز قیامت پیش فاطمه‌ی زهرا سرافکنده باشم! ببینید، اینها مال قضایای صد سال پیش و دویست سال پیش نیست، مال سال ۹۴ و ۹۵ و مال همین سالها است، مال همین روزهای در پیش [روی] ما است؛ امروز این است. در نسل جوانِ ما یک چنین عناصری حضور دارند، یک چنین حقیقت‌های درخشانی در آنها حضور دارد و وجود دارد؛ اینها را باید یادداشت کرد، اینها را باید دید، اینها را باید فهمید. فقط هم این [یک نمونه] نیست که بگویید «آقا! به یک گل بهار نمی‌شود»؛ نه، بحث یک گل نیست؛ زیاد هستند از این قبیل. این دو -زن و شوهری که عرض کردم- هر دو دانشجو بودند که البتّه آن پسر هم بعد می‌رود شهید می‌شود؛ جزو شهدای گران‌قدر دفاع از حریم حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) است. وضعیّت این‌جوری است.

فیلم


برچسب‌ها: فیلم , یادت باشد , معرفی کتاب

تاريخ : شنبه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۷ | 9:36 | نویسنده : سرباز ولایت |
حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای انقلاب فرهنگی در سخنانی به خاطره ای از یک دیدار خصوصی با رهبر انقلاب اشاره می کند که درباره آینده انقلاب و رهبری بعدی نظام با ایشان بحث و گفتگو می کند و پاسخهای جالبی می شنود.
فیلم

برچسب‌ها: فیلم

تاريخ : شنبه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۷ | 9:30 | نویسنده : سرباز ولایت |
حسین دهباشی، سازنده فیلم انتخاباتی حسن روحانی در سال 92، روایت ناگفته حسن روحانی از آشنایی و علاقه اش به شجریان را بیان می کند که آن زمان از فیلم تبلیغاتی حذف شد.

برچسب‌ها: فیلم

تاريخ : شنبه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۷ | 9:28 | نویسنده : سرباز ولایت |
 ناگفته هایی از وضع زندگی رهبر انقلاب رائفی پور + فیلم


برچسب‌ها: فیلم ساده زیستی

تاريخ : شنبه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۷ | 9:25 | نویسنده : سرباز ولایت |
آیت الله سید محمد مدنی، نماینده سابق ولی فقیه در امارات و امام جمعه شهر دوبی به خاطره ای از دیدار با رهبر انقلاب و ماجرای ممنوع المنبر شدن ایشان در رژیم سابق اشاره می کند.
فیلم



تاريخ : شنبه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۷ | 9:24 | نویسنده : سرباز ولایت |
عزت الله ضرغامی، معاون وقت سینمایی وزارت ارشاد در زمان دریافت جایزه جشنواره کن توسط عباس کیارستمی بود. حضور جنجالی کیارستمی در آن جشنواره و روبوسی با داور زن بازتابهای شدیدی در داخل کشور داشت. ضرغامی از دیداری با رهبر انقلاب در همان برهه می گوید:


تاريخ : شنبه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۷ | 9:21 | نویسنده : سرباز ولایت |

نجاح محمد علی تحلیلگر عرب مسائل خاورمیانه در توئیتی ساده زیستی رهبر انقلاب را مورد توجه قرار داده است و به طور ضمنی به مسئولین جمهوری اسلامی نیز سفارش کرده است که ایشان را الگوی خود قرار دهند.وی در توئیت خود نوشته است: رهبر جمهورى اسلامى ايران آيت الله خامنه‌اى برای یادداشت صحبت‌هایی که می‌خواهند در جلسات بکنند از پُشت کاغذهای باطله استفاده می کنند تا کاغذ اسراف نشود آیا بقیه مسئولین هم این مقدار بر استفاده بیت المال حساس هستند؟!


برچسب‌ها: ساده زیستی رهبری

تاريخ : شنبه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۷ | 8:52 | نویسنده : سرباز ولایت |

وقتی آقای خاتمی هم انتخاب شد، برخی از بزرگان خدمت مقام معظم رهبری رفتند و گفتند ما از حضور آقای خاتمی در این جایگاه احساس خطر می‌کنیم؛ ما از شما درخواست داریم که رای مردم را تنفیذ نکنید و ایشان در ملاقاتی خصوصی به آن ها گفتند: من به آنها که برخی از بزرگان نیز بودند به شیوه ای پاسخ دادم که آن بزرگان از آن سخن من رنجیده شدند. من نمی‌توانم رای مردم را زیر پا بگذارم. در مراحل بعدی هم رهبر انقلاب اینگونه بودند؛ رهبر انقلاب از آقای احمدی نژاد هم حمایت کردند؛ این درحالی بود که بسیاری از افراد دو جریان، ریاست جمهوری ایشان را به رسمیت نمی‌شناختند و او را قبول نداشتند اما رهبری از ریاست جمهوری وی حمایت کرد.
با وجود اختلافی که رهبر انقلاب با آقای هاشمی داشتند اما از دولت او همیشه حمایت می‌کردند. در اواخر دوره ایشان در مجلس خبرگان رهبری، چون آقای هاشمی نائب رئیس مجلس خبرگان هم بود و در جلسه ای که در قم برگزار شده بود با اعتراض بسیاری از نمایندگان خبرگان روبه رو شد که برنامه های اقتصادی شما مشکلات بسیاری را برای مردم به وجود آورده، اما رهبری از ایشان حمایت کردند.


موضوعات مرتبط: گزارش
برچسب‌ها: حمایت از دولت ها , خاتمی , هاشمی , احمدی نژاد

ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه یازدهم شهریور ۱۳۹۷ | 7:40 | نویسنده : سرباز ولایت |
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان عضو ارشد دفتر امام (ره) و رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گویی تفصیلی با فارس که مشروح آن متعاقبا منتشر می‌شود،‌ به بیان نکات جالبی از زندگی حضرت امام و مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار داشت: چند سال پیش درجایی سخنرانی داشتم و وجوه اشتراک امام و مقام معظم رهبری را مطرح می‌کردم، فردی یادداشتی به من داد که مقام معظم رهبری چقدر حقوق می‌گیرند، من شب بعد به شرح این مساله پرداختم که من در متن کل امور مالی امام(ره) و دفتر امام بوده‌ام و شاهدم که ریالی از وجوهات شرعی و بیت‌المال استفاده نکرده و تماماً از نذورات و هدایایی که به آن‌ها می‌رسد استفاده می‌کنند.
*منبع درآمد زندگی مقام معظم رهبری
حجت‌الاسلام رحیمیان ادامه داد: بنده در آن جلسه جزئیات این موضوع را توضیح دادم؛ مومنین و حتی افراد مستضعف برای آقا نذر می‌کنند و ایشان آنچه به‌عنوان هدیه و نذر برای خودشان باشد، دریافت می‌کنند و زندگی‌شان نیز از همین طریق می‌گذرد.
عضو ارشد دفتر امام (ره) افزود: بنده نزدیک 25 سال در بنیاد شهید بودم و گواهی می‌دهم که هیچ‌کسی در نظام جمهوری اسلامی به‌اندازه مقام معظم رهبری با خانواده شهدا انس نداشت و به‌اندازه ایشان به آنها سرکشی نمی کرد چه با حضور در منازل آن‌ها و چه در قالب دیدارهای جمعی، فقط از مجموع ملاقات‌های رهبر انقلاب با خانواده شهدای مسیحی و ارمنی یک کتاب درآمده است.
*هیچ‌وقت رمز و راز شیوه انتخاب خانواده شهدا برای ما روشن نشد
وی درباره نحوه انتخاب خانواده شهدا برای دیدار با رهبری گفت: در بنیاد شهید هیچ‌وقت رمز و راز این دیدارها و شیوه انتخاب آن‌ها برای ما روشن نشد تا آخر متوجه نشدیم که خانواده شهدا برای این دیدارهای خصوصی با رهبر انقلاب چگونه انتخاب می‌شوند و این‌گونه نبود که مثلاً خانواده‌های خاصی را برای ملاقات دعوت شوند لذا خانواده‌هایی با ویژگی‌ها و اقشار مختلف در این ملاقات‌ها حضور می‌یافتند.
*خبرگان هیچ شبهه‌ای برای انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای نداشت
حجت‌الاسلام رحیمیان درباره اهداف انتشار فیلمی تقطیع شده از انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان جانشین حضرت امام (ره) در جلسه خبرگان سال 68 تصریح کرد: هیچ شبهه‌ای برای خبرگان در انتخابشان وجود نداشت، اما تردید افکنی در این زمینه جزو القائات شیطانی جریان ضدانقلاب است چراکه آن‌ها می‌خواهند از هر فرصتی و به هر بهانه‌ای متمسک شوند تا جایگاه و نقش ولی‌فقیه را تضعیف کنند.
عضو ارشد دفتر امام (ره)  تاکید کرد: این مسئله بسیار روشن است «الغریق یتشبث بکل حشیش»، کسانی که خود را در برابر اقیانوس بیکران عظمت اسلام، انقلاب و ولایت‌فقیه می‌بینند سعی می‌کنند برای ضربه زدن به هر دسیسه‌ و پرکاهی متوسل شوند تا علیه آن القای شبهه کنند اما این مسئله بسیار روشن و بدیهی است که خبرگان با قاطعیت و قانونمند انتخاب خود را در 14 خرداد 68 انجام داد.


برچسب‌ها: انتخاب رهبری , خامنه ای

تاريخ : شنبه نوزدهم خرداد ۱۳۹۷ | 11:49 | نویسنده : سرباز ولایت |

علی لاریجانی در آئین افتتاح دانشکده دین و رسانه در قم، عنوان کرد: اینکه مجموعه‌ای متکفل شود در حوزه هنر و رسانه ظرفیت کسانی که تحصیلاتی در مسائل دینی دارند را بارور کند، قابل تحسین است.رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خیلی سال پیش‌تر که وزیر فرهنگ و ارشاد بودم، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نامه‌ای محرمانه برای من نوشتند که حاوی دغدغه بزرگ ایشان برای عرصه فرهنگ بود. در آن نامه سخن این بود که ایران با توجه به پشتوانه انقلاب اسلامی و مبانی دینی قوی باید صاحب نهضت و مکتبی در عرصه هنر باشد.وی افزود: رسیدن به آن نقطه کسانی را می‌خواهد که هم رسانه و هم هنر را بشناسند. این دانشکده در ابتدا با چنین هدفی راه‌اندازی شد.نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: طی این سال‌ها برخی هنرمندان کارهای خوبی در عرصه‌های مختلف داستان، رمان و یا فیلم انجام داده‌اند که نشان از رشد دارد اما این آثار تجربه‌های فردی است و برای اینکه مکتب از درون آن اخذ شود، نیاز به کار بیشتر دارد.


برچسب‌ها: نامه محرمانه رهبری

تاريخ : شنبه پانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۷ | 11:31 | نویسنده : سرباز ولایت |
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: در زمان انقلاب ما همینطور بود الان هم همینطور است. من اعتقادم این است که بعد از ارتحال ملکوتی حضرت امام یک شرایط خاصی بر کشور حاکم شد و واقعا رهبر عزیز انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای این کشتی را عالمانه، با تدبیر با درایت هدایت کردند و امروز ما به حول و قوه الهی از چنین نعمتی برخورداریم و باید قدر این نعمت را بدانیم. اعتقاد ما این است و در قانون اساسی هم هست که ستون اصلی خیمه نظام اسلامی ما رهبر عزیزمان هستند.محمدرضا خباز عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و استاندار سمنان در دولت یازدهم درباره شرایط عدالت اجتماعی در دوره‌های پیش و پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما بر مبنای فرهنگ دینی ما و با رهبری یک مرجع تقلید و نماینده عام امام زمان علیه‌السلام در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.



تاريخ : پنجشنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۶ | 12:59 | نویسنده : سرباز ولایت |
ویدئوی منتشره از مجلس خبرگان نشانه بزرگی آیت‌الله خامنه‌ای است
وزیر ارشاد دولت اصلاحات که در فتنه سبز نقش‌آفرینی می‌کرد و در لندن اقامت دارد، تصریح کرد ویدئوی منتشر شده از سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در مجلس خبرگان (خرداد 1368) نشانه بزرگی و صداقت و بی‌اعتنایی او به قدرت است.
عطاءالله مهاجرانی در یادداشتی نوشت: فیلمی از مجلس خبرگان مثل نقل و نبات در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها می‌گردد. گوشه ای از بحث مجلس خبرگان در خرداد ماه 1368در باره انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر جمهوری اسلامی را نشان می دهد. می توان به این فیلم و سخن یا اعتراف آیت‌الله خامنه‌ای در باره خود از دو زاویه نگاه و تفسیر کرد.
یکم: کسانی که از بنیاد با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای مخالف بوده و هستند. می‌گویند ببینید خودش هم موافق رهبری خودش نبوده است. ثانیا رهبری ایشان موقت بوده و قرار بوده است که رفراندوم برگزار شود.
دوم: کسانی که همین فیلم را نشانه صلاحیت آیت‌الله خامنه‌ای برای رهبری می‌دانند.
چگونه می توان این دو زاویه دید را سنجید و تفسیر کرد؟
روز نخست رهبری آیت‌الله خامنه‌ای روز یکشنبه 14 خرداد 1368، بعد از جلسه دولت به دیدار ایشان رفتیم. پیش از آن هر چند وقت یک بار هیات دولت به ریاست ایشان تشکیل می‌شد. این بار ما به عنوان هیات دولت با مقام رهبری دیدار داشتیم. در نگاه نخست ایشان ساده‌تر شده بودند. قبا داشتند و نه لباده. گفتند: «بار بسیار سنگینی را بر دوش من نهاده‌اند. شانه‌های من برای این بار ناتوان است. به خداوند توکل می‌کنم. یَا یَحْیَی خُذِ الْکِتَابَ بِقُوَّهًْ!» دنباله آیه را نخواندند. تازه این سخن پس از انتخاب ایشان به عنوان رهبری بود . این ویژگی که فرد پای بر نفس خود می گذارد و خود را کوچک می شمرد، نشانه توانایی و بزرگی‌ست. فرهنگ ما متفاوت از فرهنگ غربی‌ست که با فریب و دروغ خود را چنان می نمایند که نیستند. ترامپ محصول چنین رویکرد و فرهنگی‌ست. سعدی در باب تواضع در بوستان سروده است:
بلندی از آن یافت کو پست شد
در نیستی کوفت تا هست شد
صمیمیت و برافروختگی که در سیما و سخن و حرکات آیت‌الله خامنه ای در این فیلم دیده می‌شود، تمامی نشانه‌های توانایی کسی‌ست که بر خود پیروز شده است، نه نشانه ضعف و ناتوانی.
نکته دوم سخن آیت‌الله هاشمی ست که می‌گوید انتخاب آیت‌الله خامنه ای تا رفراندوم و موقتی خواهد بود. این سخن برای تمام کردن بحث بوده است. ضمن این که مصوبه خبرگان رهبری بدون هیچگونه شرطی ابلاغ می شود و سند انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به شمار می رود.
کسانی که با هر انگیزه‌ای فیلم خبرگان را منتشر کرده‌اند، ممکن است در سطح برخی غوغاسالاران را خرسند کرده باشند تا در این روزهایی که مطامعی علیه نظام و رهبری تیز شده است، دستاویزی فراهم کنند، اما خردمندان و نکته‌بینان می‌دانند و می فهمند که این فیلم نشانی از صداقت و صمیمیت درخشانی را بهمراه دارد. عالی‌ترین سمت کشور را به کسی پیشنهاد می‌کنند و او با برافروختگی پای بر نفس خود می گذارد و نمی پذیرد. به تعبیر امام سجاد علیه السلام:
و لا ترفعنی فی الناس درجهًْ الّا حططتنی عند نفسی درجهًْ مثلها. مرا در میان مردم علوّ مقام مبخش، مگر آن که در درونم حس فروافتادگی بیشتر شود.

کیهان19 دی 96


موضوعات مرتبط: یادداشت
برچسب‌ها: انتخاب رهبری , خامنه ای

تاريخ : چهارشنبه بیستم دی ۱۳۹۶ | 14:58 | نویسنده : سرباز ولایت |

عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صدا و سیما نوشته است:در ابتدای شروع مأموریتم در صداوسیما، رهبری معظم ضمن انتقاد از تعدد سفرهای خارجی ، به من توصیه مؤکد فرمودند که آن را محدود کنم.من هم بر همین اساس برنامه ریزی و اقدام کردم که بعضاً مورد گلایه و دلخوری برخی رفقا هم می‌شد.از جمله تعیین سقف حداکثر دو سفر خارجی در سال برای همان ضروری‌ها! حتی اگر کل هزینه‌های سفر توسط دیگران پرداخت می‌شد. به این ترتیب جلو برخی سفرهای مکرر مدیران، با انواع توجیهات! گرفته شد. هیچ مشکلی هم پیش نیامد.


برچسب‌ها: سفرخارجی , خامنه ای

تاريخ : چهارشنبه ششم دی ۱۳۹۶ | 15:30 | نویسنده : سرباز ولایت |
🔸حضور صمیمی، بی‌آلایش و شجاعانه رهبری در میان مردم زلزله زده کرمانشاه و گفتگو و همدردی با آنان پیام های فراوانی به همراه داشت.
🔸اثرات روحی و روانی این موضوع که امید به آینده را در دل این مردم داغدیده زنده کرده و اطمینان خاطر آنان به اقدامات عاجل و مثبت، افزون بر آنچه که بوده، آنقدر اهمیت داشت که علی رغم خطرات فراوان امنیتی، ایشان بی مهابا و بدون تشریفات در مقابل دهها موبایل دوربین روشن حاضر شوند تا سنگ صبور مردم باشند. این رویه باید الگو و سرمشق دیگران هم باشد.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه چهارم آذر ۱۳۹۶ | 13:37 | نویسنده : سرباز ولایت |
🔴در دیدار یکی از مسوولان با مقام معظم رهبری چه گذشت؟

ابتدا مسوول مربوطه صحبت کردند ودر جایی از سخنان خود خطاب به حضرت آقاگفتند که شما مسولین را نصیحت میکنید و اینها توجه ندارند وما نگرانیم که شما نگرانید*حضرت آقا در بین صحبتهای خود این موضوع را پاسخ دادند و فرمودند:من نگرانی ندارم چون آینده را بسیار روشن میبینموبعد فرمودندوقتی حضرت موسی با حواریون از دست فرعونیان به کنار رود نیل رسیدند دیدند از یک طرف دشمن دارد حمله میکند وطرف دیگر دریاست لذا شکایت بردند به موسی که ما نگرانیم،موسی گفت خدای من با من است نگران نباشید وسپس دریا شکافت و رد شدند، وبعد آقا فرمودند من الان به شما میگویم خدای من با من است نگران آینده نباشید اینده بسیار روشن است ان شاءلله .همه فرماندهان ضمن انشاءلله گفتن به گریه افتادند.

 از این بشارت بالاتر می خواهید؟
حضرت اقا قشنگ به حوادث ظهور اشاره می کند و می گوید دشمن دنبال ماست ولی امداد غیبی مارا عبور می دهد و به خواست خدا اینده روشن است!


موضوعات مرتبط: خبر
برچسب‌ها: نگرانی آقا

تاريخ : سه شنبه سی ام آبان ۱۳۹۶ | 16:43 | نویسنده : سرباز ولایت |
خیلی‌ها می‌خواستند آقا را ببرند بالای شهر و حتی برای ایشان کنار مصلی خانه ساختند اما رهبری قبول نکرد چون می‌خواست در میان مردم باشد نه در خانه های مجلل آن بالاها.راشد یزدی در خصوص میزان دارایی رهبری اظهار داشت: تمام مایملک ایشان خانه‌ای قدیمی در خیابان ایران است.وی ادامه داد: تنها چیزی که دل من را می‌لرزاند قدر ناشناسی نسبت به نعمت ولایت است که موجب عذاب شدید برای ما می‌شود.

منبع


برچسب‌ها: کاخ خامنه ای , بالای شهر , ساده زیستی , خانه مجلل

تاريخ : دوشنبه پانزدهم آبان ۱۳۹۶ | 11:26 | نویسنده : سرباز ولایت |
راشد یزدی  در خصوص ساده زیستی مقام معظم رهبری گفت: در یکی از سفر‌ها که پسر آقا با لباس غیر روحانی همراه من بود، به هر کدام از ما یک کارتن چینی هدیه دادند که خانم آقا از آن استفاده نکرده و گفته بود "این ظروف از سطح زندگی ما بالاتر است و نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم."

 

منبع


برچسب‌ها: همسر آیت الله خامنه ای , هدیه , کادو , فرزند رهبر

تاريخ : سه شنبه نهم آبان ۱۳۹۶ | 11:25 | نویسنده : سرباز ولایت |

   خسوس جورجیو گونسالس‌گونسالس، ژنرال کهنه‌کار ونزوئلایی و سفیر فعلی دولت کاراکاس در تهران است. مردی بلندقد با پوستی تیره، شبیه همه مردان آمریکای لاتین. او یک سالی می‌شود راهی ماموریت دیپلماتیک در تهران شده است.

روزی در سفارت ونزوئلا میهمان شما بودم، یک نسخه از روزنامه را به شما هدیه دادم. شما روزنامه را بغل گرفتید و از شما عکس گرفتند. این عکس خیلی در شبکه‌های اجتماعی بازتاب پیدا کرد. اینکه شما عکس رهبر انقلاب را بغل گرفتید اتفاقی بود؟

نه کاملا با علم این کار را انجام دادم. من می‌خواهم انقلاب بولیواری و انقلاب اسلامی ایران باهم تعریف شوند. یا هدیه دیگری که تشکل‌های دانشجویی به من دادند، تندیسی که روی آن مرگ بر آمریکا نوشته بود.
من می‌خواهم این تعریف جا بیفتد و همه تلاشم را می‌کنم تا شعار مرگ بر آمریکا را در کشورم جابیندازم.
اگر یک روز با رهبر معظم انقلاب دیدار کنید و بخواهید یک جمله بگویید، چه می‌گویید؟
فکر نمی‌کنم چیزی بتوانم بگویم. فقط به ایشان گوش می‌دهم. بعد از تقدیم احترامات فقط به حرف‌های ایشان گوش می‌دهم چون معتقدم که هر چه ایشان بگویند برای من خوب است.

منبع


برچسب‌ها: خامنه ای , ونزوئلا , سفیر

تاريخ : دوشنبه هشتم آبان ۱۳۹۶ | 9:4 | نویسنده : سرباز ولایت |
         مطالب قدیمی تر >>