سیاره رنج

دنیا صراط آخرت است و در آن ، هر کسی با رشته حب به امام خویش بسته است.

سیاره رنج

دنیا صراط آخرت است و در آن ، هر کسی با رشته حب به امام خویش بسته است.

طعم عسل

حضرت ماه روحی فداه، امروز دیداری با نمایندگان مجلس خبرگان داشتند و بیاناتی فرمودند. در میان این بیانات، مردم و جوانان را به رعایت اخلاق در کلام و سخن و نقد و محکوم کردن جریانات غلط دینی و سیاسی توصیه کردند. هنگام شنیدن سخنان آقا روحی فداه، به جریاناتی که اخیرا اتفاق افتاده داشتم فکر می کردم، موضوع فائزه هاشمی و جریانات دیگه. هیچ لحظه ای برام شیرین تر از اون زمانی نبود که حس کردم این سخنان ولی خداست که در گوش ما جاری می شه و اثرش رو در جان و قلب ما میگذاره، هیچ لحظه ای شیرین تر از اون زمانی نبود که حس کردم این دست خداست که بر ماست و داره ما رو هدایت می کنه به وسیله بنده ی مقربش.  

خداوند می فرماید: ألله ولی الذین آمنوا یخرجهم من الظلمات إلی النور  

ما ولی داریم، ما تحت سایه خدا هستیم.  

در این بحبوحه حوادث و فتنه ها، این ولی خداست که ما رو از ظلمت ها به سوی نور الهی هدایت می کنه.  

هیچ وقت ندیدم که سران فتنه، سران استکبار، سران گناه! پیروانشون رو به اخلاق مداری و رعایت حق در همه حالات و احوال توصیه کنند ( یخرجونهم من النور إلی الظلمات )، و حتی عکس اش، یعنی توصیه به خلاف و گناه، یا بی قیدی و بی بند وباری رو بارها دیدم.  

این از الطاف الهی است که رهبر ما، ولی خدا در سخت ترین شرایط، در تنگناهای اخلاقی، در فشارهای موجود، ذره ای از حق و عدالت و اخلاق عدول نمی کنند و همینطور پیروانشون رو هم از این توصیه محروم نمی کنند.  

این یکی از نشانه های حق بودن نظام و رهبری است.  

اما گذشته از همه این حرف ها، لذت مضاعفی در چشیدن طعم زیر سایه حق بودن و رهبری الهی داشتن وجود داره که بی خبران از اون بی خبرند!  

الهی به داده و نداده ات شکر  

الهی طعم بندگی خودت رو به روح ودل ما بچشان  

الهی سایه این بنده عزیزت رو از سر ما کم نکن  

الهی کمک مون کن تا قدر این نعمت ات رو بدونیم  

أللهم اغفر لی الذنوب التی تغیر النعم...  

أللهم عجل لولیک الفرج