سیاره رنج

دنیا صراط آخرت است و در آن ، هر کسی با رشته حب به امام خویش بسته است.

سیاره رنج

دنیا صراط آخرت است و در آن ، هر کسی با رشته حب به امام خویش بسته است.

دل نوشته...

دریغ از عمر چون بی مایه بگذشت

دلم غرق هوی شد، چنان پروانه بگذشت

گدشت ایام شیدایی و پرواز

بریدم بال ها، آن آرزوهای دل افراز

خزان شد نوبهارم، جوانی و قرارم

گذشتم از دل و دین، دلیلش این شرارم

دلم شوق حرم داشت، شهادت را به سر داشت

ندانستم گنه سوزاند این شوق، گناهانم ضرر داشت!!!

مصر رهبر می خواهد

به نام رفیق اعلی

این روزها شاهد تحولات زیادی در خاورمیانه هستیم، تونس، مصر، اردن و......

مصر شاید یکی از بزرگترین تحولات خود را پشت سر می گذارد، دعا می کنیم که به یاری حق این انقلاب عظیم به سرانجامی صحیح برسد.

در حال حاضر آنچه ملت مسلمان مصر به آن محتاج است، رهبری مقتدر و اسلامی است تا با راهنمایی  و درایت و با بهره برداری از احکام اسلام، مردم را به راه درست هدایت کند، و از توافقات احتمالی برخی از سران حال و سابق مصر با دشمنان اسلام و سران آمریکایی، یا اشخاصی که برای همچنین موقعیتی از جانب آمریکا و روباه پیر آماده شده اند تا با بدست گرفتن نهضت، این جریان مردمی و اسلامی را به انحراف بکشانند، جلوگیری کنند. اگر این رویه بدون رهبری ادامه یابد به احتمال زیاد چیزی شبیه اوضاع افغانستان پس از ترور احمد شاه مسعود یا پاکستان خواهد شد.

نظریه های مختلفی مبنی بر شروع و سازماندهی این جریان وجود دارد، من جمله اینکه جریان کار خود آمریکا و انگلیس است و برای آن برنامه ریزی شده است. حتی اگر این حالت را فرض کنیم باید گفت که باز هم وجود یک رهبر اسلامی و مقتدر می تواند به یاری خدا این نقشه را به نفع ملت مصر واسلام برهم بزند و جریان را تغییر دهد. همانند آنچه در جریان تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاد که با درایت حضرت روح الله، این توطئه شوروی خنثی شد و جریان به دست بچه های حزب اللهی افتاد و انقلاب دوم شکل گرفت.