سیاره رنج

دنیا صراط آخرت است و در آن ، هر کسی با رشته حب به امام خویش بسته است.

سیاره رنج

دنیا صراط آخرت است و در آن ، هر کسی با رشته حب به امام خویش بسته است.

دل نوشته...

دریغ از عمر چون بی مایه بگذشت

دلم غرق هوی شد، چنان پروانه بگذشت

گدشت ایام شیدایی و پرواز

بریدم بال ها، آن آرزوهای دل افراز

خزان شد نوبهارم، جوانی و قرارم

گذشتم از دل و دین، دلیلش این شرارم

دلم شوق حرم داشت، شهادت را به سر داشت

ندانستم گنه سوزاند این شوق، گناهانم ضرر داشت!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
آوا یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام سارا بانو
من حقیر در حدش نیستم بخوام شعرت رو نقد و تفسیر کنم.:دی
وزن شعرت مشکل نداره٬ فقط اگر شعر نامنظم میگی مصرع هات رو جداگانه توی سطرهای مجزا بذاری بهتر میشه به آهنگ شعر مسلط شد. بعضی لغات با سبک شعرت زیاد نمیخونه٬ مثلا بگذشت یه حالت منسوخی داره اون مصرعا رو عوض کن(مثلا اینجوری شیرین تره: دریغ از عمر چون بی مایه پر زد - دلم غرق هوا شد - چنان پروانه بر هر خانه ی بیگانه سر زد) البته جسارته ها ! تا حالا رو نکرده بودی شاعری!؟

سعیده دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام...
این پدیده ی گذر عمر یکی از الطاف بزرگ الهی است...

عطیه س یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام سارا جان
به نظرم شعرت حرف نداشت
حرف های این مرضیه رو هم بیخیال شو ;)

سلام عطیه گلی
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد