سیاره رنج

دنیا صراط آخرت است و در آن ، هر کسی با رشته حب به امام خویش بسته است.

سیاره رنج

دنیا صراط آخرت است و در آن ، هر کسی با رشته حب به امام خویش بسته است.

اصول جهانی ما

جواب خیلی از سوأل های من:

" ملی گراها تصور نمودند ما هدفمان پیاده کردن اهداف بین الملل اسلامی در جهان فقر و گرسنگی است. ما می گوییم تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم. ما بر سر شهر و مملکت با کسی دعوا نداریم. ما تصمیم داریم پرچم لا إله إلا الله را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم. من به صراحت اعلام می کنم که جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود، برای احیای هویت اسلامی مسلمانان در سراسر جهان، سرمایه گذاری می کند و دلیلی هم ندارد که مسلمانان جهان را به پیروی از اصول تصاحب قدرت در جهان دعوت نکند و جلوی جاه طلبی و فزون طلبی صاحبان قدرت و پول و فریب را نگیرد. ما باید برای پیشرفت اهداف و منافع ملت محروم ایران برنامه ریزی کنیم. ما باید در ارتباط با مردم جهان و رسیدگی به مشکلات و مسائل مسلمانان و حمایت از مبارزان و گرسنگان و محرومان، با تمام وجود تلاش نماییم و این را از اصول سیاست خارجی خود بدانیم. ما اعلام می کنیم که جمهوری اسلامی ایران، برای همیشه حامی و پناهگاه مسلمانان آزاده جهان است و کشور ایران به عنوان یک دژ آسیب ناپذیر، نیاز سربازان اسلام را تأمین { می کند}  و آنان را به مبانی عقیدتی و تربیتی اسلام و همچنین به اصول و روشهای مبارزه علیه نظام های کفر و شرک آشنا می سازد. "

حضرت روح الله

در میان لجّه خون، ماهی ام

یا علی! درویش روح اللهی ام

...

" از شخصی پرسیدند: چند ساله ای؟

گفت: 16 سال دارم.

بزرگی آنجا بود، به او گفت: نگو 16 سال دارم، بگو دیگر آن 16 سال را ندارم. " 

حالا حکایت ماست، ما هم دیگه این 24 سال رو نداریم، هیچی نداریم...
 

یَا حَسْرَتَى علَى مَا فَرَّطتُ فِی جَنبِ اللَّهِ...

سوز دل

چند روزه همش این شعر میاد تو ذهنم و باهاش می سوزم:  

هر زمان یاد جماران می کنم 

جان خود را نور باران می کنم 

مرشد من جام آتش سر کشید 

سوخت...تا عرش الهی پر کشید...   

 

 اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آخر تابع له علی ذلک