سیاره رنج

دنیا صراط آخرت است و در آن ، هر کسی با رشته حب به امام خویش بسته است.

سیاره رنج

دنیا صراط آخرت است و در آن ، هر کسی با رشته حب به امام خویش بسته است.

اصول جهانی ما

جواب خیلی از سوأل های من:

" ملی گراها تصور نمودند ما هدفمان پیاده کردن اهداف بین الملل اسلامی در جهان فقر و گرسنگی است. ما می گوییم تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم. ما بر سر شهر و مملکت با کسی دعوا نداریم. ما تصمیم داریم پرچم لا إله إلا الله را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم. من به صراحت اعلام می کنم که جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود، برای احیای هویت اسلامی مسلمانان در سراسر جهان، سرمایه گذاری می کند و دلیلی هم ندارد که مسلمانان جهان را به پیروی از اصول تصاحب قدرت در جهان دعوت نکند و جلوی جاه طلبی و فزون طلبی صاحبان قدرت و پول و فریب را نگیرد. ما باید برای پیشرفت اهداف و منافع ملت محروم ایران برنامه ریزی کنیم. ما باید در ارتباط با مردم جهان و رسیدگی به مشکلات و مسائل مسلمانان و حمایت از مبارزان و گرسنگان و محرومان، با تمام وجود تلاش نماییم و این را از اصول سیاست خارجی خود بدانیم. ما اعلام می کنیم که جمهوری اسلامی ایران، برای همیشه حامی و پناهگاه مسلمانان آزاده جهان است و کشور ایران به عنوان یک دژ آسیب ناپذیر، نیاز سربازان اسلام را تأمین { می کند}  و آنان را به مبانی عقیدتی و تربیتی اسلام و همچنین به اصول و روشهای مبارزه علیه نظام های کفر و شرک آشنا می سازد. "

حضرت روح الله

در میان لجّه خون، ماهی ام

یا علی! درویش روح اللهی ام

نظرات 2 + ارسال نظر
آوا جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ق.ظ http://avvva.blogfa.com

تکبیر !

بی ستون دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ق.ظ

الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ ر اسرائیل، مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر اسرائیل

دو تا سوال:
1- مطالب مهمی گفتی . اما خیلی دوست دارم بگی سوالات چی بودن که جوابشون رو توی اینها ، دیدی
2- سارا چه جوری آدم اگه درد مناطق محروم ِ دور و بر خودش رو ببینه دیگه نا نداره برا زندگی، سارا چکار کنه که حالا دلش رو خونه ی پرستاری ِ غم ِ همه ی مردم دنیا هم بکنه ؟

یه سوال گنده برام دیروز به وجود اومده : میگن باید در کمک اول از فقرای خویش ، بعد دوست ، و بعد سطوح دیگه کار کنی، نمی فهمم چه جوری میشه که این تناقض نداشته باشه با درد همه مردم رو داشتن نه یه عده. می دونم تناقض نیست ها اما نمی دونم چه جوری.

*اگه جواب دادی یه جوری خبرم کن

سلام رفیق
1. دیدمت یادم بنداز بهت بگم، مفصله!
2. با دیدن شرایط سخت دیگران نای زندگی کردن ندارم که نشد حرف! باید ببینی و بسوزی! ولی حق نداری افسرده و نا امید بشی، اینا همش نوعی فریب شیطانیه که آدم رو به سستی دعوت می کنه، باید غم داشت، باید غصه خورد، حتی جایی باید مُرد! ولی سکوت جایز نیست، باید کار کرد، باید تلاش کرد، باید درس خوند!!!! باید نور ایمان رو قوی کرد، خیلی قوی!
خلاصه بهت بگم اگه فهمیدی که " نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بیفتد " یعنی چی، اونوقت راهشم پیدا می کنی.
- مشکل، اینه که برای ما، خود و نزدیکان و دوست رو اشتباه تعریف کردند! إنما المومنون إخوة، یعنی همه مومنان، نه مومنان ایران، نه فقط همسایه ات، نه فقط دوستت، بلکه همه مومنان، هر جایی که کاری ازت برمیاد، هر کاری.
روحیه ایثار نداریم، هم ازمون گرفتنش، هم خودمون دو دستی دادیمش!
می بخشی پراکنده گفتم.
الله اکبر، خامنه ای رهبر،
درود بر رزمندگان اسلام، سلام بر شهیدان،
مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافقین و کفار، مرگ بر اسرائیل
یا علی
* یه جوری خبر شو جوابتو دادم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد