سیاره رنج

دنیا صراط آخرت است و در آن ، هر کسی با رشته حب به امام خویش بسته است.

سیاره رنج

دنیا صراط آخرت است و در آن ، هر کسی با رشته حب به امام خویش بسته است.

بأبی أنت و اُمی و نفسی...

از دیروز که خبر فوت آقای منتظری رو شنیدم فقط منتظر عکس العمل شما بودم، حجت من، در تمام مسائل شما هستید، با پیامی که دادید آرامم کردید و مثل همیشه راه را بر فتنه گران بستید.

فقط می توانم بگویم بزرگوارید... بسیار بیشتر از آنکه در ذهن کوته نظران و کم خردان بگنجد... 

سر ما و قدمتان که وصی امام عشقید و نائب امام زمان (عج الله فرجه ).

خدایا زبان الکن من را جز این یارای عرض ارادت نیست که :

یارب!

از عمر من آنچه هست بر جای

بردار و به عمر لیلی افزای

آمین

نظرات 9 + ارسال نظر
سارا م.شیمی دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام
کاملا باهات موافقم.حضرت آقا مثل همیشه کامل و جامع گفتند.خدایا سایه ی این رهبر عزیز رو از سر ما کم نکن

م.شیمی دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:24 ب.ظ

الهی آمین

الهی شهید بشی سارا جون:)

احمدرضا دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ب.ظ http://kamarbandha.blogfa.com

کمربندها را ببندید چون...
حسین(ع) بیش از آب تشنه لبیک بود.
... ما کجای لبیک یا حسین(ع) ایستاده ایم؟
بروز شدم
kamarbandha.blogfa.com

آوا سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:19 ق.ظ

آمین ! خواستم نظرمو گفته باشم !!

زهره موسوی-آی تی سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام. من اومدم بهت سر زدم. نبودی. بعدا دوباره میام.=)
(اینجا رسمه می خوایم کامنت بزاریم رشته مونم بگیم؟)

سلام
نه زهره جان لازم نیست، بی اسم، با اسم، با اسم مستعار، با رشته، بی رشته،. ... هر طوری بذاری قبوله! اینجا مهد آزادیه!
صلوات

مهندس چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:24 ب.ظ

سلامتی آقا صلوات

زهره دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:13 ق.ظ

یه مطلب جدید بنویس دیگه. خسته شدیم.

. دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ق.ظ http://shureshirinnn.blogfa.com/

سلام سارایی

غزلک سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ق.ظ http://golemamgoli.blogsky.com/

امیدوارم امام زمان (ع) تو و همه همفکرانت رو هدایت کنه

چشماتونو باز کنید و ببینید که چه کسی به اسم امام زمان داره تیشه به ریشه دین میزنه

دست از خرافات و بزرگنمایی و بتسازی بردارید

به خدا قسم این پیام امروز من، فردای قیامت حجتی است که به تو ارائه میشه، و تو باید بابت اهمیت ندادن بهش، جواب پس بدی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد