سیاره رنج

دنیا صراط آخرت است و در آن ، هر کسی با رشته حب به امام خویش بسته است.

سیاره رنج

دنیا صراط آخرت است و در آن ، هر کسی با رشته حب به امام خویش بسته است.

بدون شرح


_ آمریکایی ها برای کاپیتان ناو وینسنز بهش مدال دادن، اونوقت شما منو برای یه مشت زدن به اون ناو مورد موأخذه قرار میدید؟!

.

.

.

_ آقای راشد! یه کم از پسرتون برامون بگید...

. . . . .

_قرار بود ما بجنگیم، شما از بچه هامون مراقبت کنید، وجدانتون رو قاضی کنید! کدوممون کم کاری کرد؟.....

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام دوست جون خوبی می بینی که من همه جا و همه وقت هستم.
قالبت خیلی قشنگ شده
یه وبلاگ بهت معرفی می کنم برا یکی از اشناهامه مطالبه جالبی داره که خودش می نویسه
یه سر بهش بزن
http://dokhtarfekrebekreman.blogfa.com/
اسیه :)

سلام رفیق
زبل خان شدی دیگه:)
چشم، سر هم می زنیییییییییییییییییییییییییییم!

بنده دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:35 ب.ظ http://ggharibb.persianblog.ir

سلام. این تکه از اون فیلم واقعا زیبا بود. خصوصا این جمله آخری که نوشتید. انتخاب جالبی بود. آن هم در این برهه که سالروز شهادت هموطنانمان در آن هواپیما بود.

[ بدون نام ] دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام. لطفا نظر قبل تر را که با نام حقیقی من بود پاک کنید. اشتباها از نام اصلی استفاده کردم. ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد